Los niños noruegos en Buenos Aires

Los niños noruegos en Buenos Aires

onsdag 29. september 2010

..så skal vi alle huske på...

...å skynde oss sakte...!

Etter timer og studering av digitale verktøy, endte jeg opp med en fortvilet telefon til digital-orakel og lærer, Hildegunn Otnes!! TUUUSEN takk for å vise meg det "klikket" jeg manglet for denne gang :-)

Nå skal jeg være i gang, på ordentlig, og jeg har lovet mine spanskelever, å legge inn bilder av deres undervisning, og å fortsette å blogge om fenomenet Tango i Skolen. Så, her inne blir det en såkalt "crossover" mellom norsk og spanskblogging! :-)

Men altså, ting tar tid før de synker på plass, slik som å mestre alle disse flotte redskaper. Derfor er det viktig, å kunne huske på å skynde seg sakte!

Ha en herlig høstdag, alle sammen!

-Line-

1 kommentar: